یلدایت مبارگ

*••*ღ♥ღسکو ت سا حل*••*ღ♥ღ

صفاي اشك وفاي غم

 

 

و اینک برایت مینویسم و برای آخرین بار هم مینویسم... 
با قلمی از خاکستر وجودم و کاغذی از خاکستر عشق سوخته ام...
رنگ نوشته هایم همرنگ خون چکیده از قلبم و نور اتاقم  برخاسته از شعلۀ آتش درونم...
 
نوشته هایم حکایت میکند از:
ماندن و انتظار من ، رفتن و بی وفایی تو...
بی قراری من ، بی خیالی تو...
سرگردانی من ، راحتی تو...
فریاد من ، سکوت تو...
التماس من ، دلسنگی تو...
گریه من ، خنده تو...
حسرت من ، شادی تو...
مرگ من ، زندگی تو...
و...

 

 

 

  دوستت دارم ها را نگه میداری برای روز مبادا

دل تنگت بودم ها را ، عاشقت هستم ها را....

این جمله ها را که ارزشمندند الکی خرج کسی نمی کنی !

باید ادمش پیدا شود

باید مطمئن با شی که فردا ، از امروز گفتنش پشیمان نخواهی شد

 

 



نظرات شما عزیزان:

مسافر
ساعت13:18---28 دی 1391
سلام وب خوشکل داری


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 30 آذر 1391برچسب:دوستت دارم,ساعت15:9توسط خالق(مهران) | |